Itinerari de natura exòtica a les Madrigueres. Ajuntament del Vendrell
Redacció |
El Vendrell
23-07-2019 11:35
Una vintena de persones van participar aquest passat diumenge 21 de juliol a l'itinerari de natura exòtica sobre les espècies exòtiques invasores en els ecosistemes aquàtics realitzat a les Madrigueres
L’activitat, impulsada per l'Ajuntament del Vendrell i realitzada per les Associacions Edulis i Biosfera, amb el suport de la Generalitat de Catalunya, pretenia informar i conscienciar al públic assistent sobre la importància dels ecosistemes aquàtics i les espècies de flora i fauna autòctones que hi trobem i l'impacte que crea tant en aquests ecosistemes com en la societat la introducció d'espècies exòtiques invasores, com poden ser el cranc blau americà, la tortuga de florida, el mosquit tigre o la canya comú.
L'itinerari va consistir en una introducció sobre la temàtica de l'itinerari, i una visita in situ on s'havien posat trampes de captura per detectar espècies invasores exòtiques.
Gràcies a aquest itinerari, per exemple, es va detectar la presència de cranc blau americà a la desembocadura de la Riera de la Bisbal.
Finalment es va dur a terme un petit taller de preparació de paranys per capturar alguna d'aquestes espècies invasores.
L’acte va comptar amb l’assistència de la regidora del govern, Núria Rovira.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!