Bandera vermella

Prohibeixen el bany a la platja del Far per un vessament d'aigües residuals

El vessament s'ha produït a la riera de Roquetes procedent d'un col·lector

Prohibeixen el bany a la platja del Far per un vessament d'aigües residuals. EIX

Prohibeixen el bany a la platja del Far per un vessament d'aigües residuals. EIX

La platja de Far de Vilanova i la Geltrú es troba tancada al bany durant aquest dimecres a causa d'un vessament d'aigües residuals. Segons fonts municipals, el bany està prohibit a tota la platja a causa d'un vessament d'aigües residuals a la riera de Roquetes, procedent d'un col·lector. De moment i fins que l'Agència Catalana de l'Aigua faci els controls necessaris, es manté la restricció del bany durant tot el dia.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local