Redacció |
Vilafranca del Penedès
13-11-2019 19:12
A partir del proper dilluns 25 de novembre, el primer tram del c/ Tossa de Mar, entre l’avinguda de Tarragona i el carrer del Mestre Josep Recasens, passarà a tenir estacionament de vehicles regulat mitjançant zona blava.
Seran un total de 13 places que compensaran les que darrerament s’han suprimit en alguns punts de la Vila, com a conseqüència d’obres o millores. Aquestes 13 places permetran que l’Ajuntament segueixi complint amb el contracte de la zona blava amb l’empresa concessionària SABA que estipula un total de 585 places a tota Vilafranca.
S’ha escollit aquest tram per implantar la zona blava pel nombre d’establiments comercials existents en aquest carrer i en vies properes com l’avinguda de Tarragona on hi ha l’oficina de Correus i altres establiments. Aquesta mesura evitarà estacionaments continuats, afavorirà la rotació de vehicles i, per tant, les possibilitats de trobar-hi aparcament.
L’horari de la zona blava és els dies laborables de dilluns a dissabte de 9 a 13.30h i de 16.30 a 20.30h. En aquest horari el veïnat de la zona podrà trobar lloc d’estacionament més fàcilment agafant el tiquet corresponent i podrà aparcar lliurement fora d’aquest horari. A més, els residents en trams on hi ha implantada la zona blava d’estacionament gaudeixen d’avantatges i descomptes. Per obtenir-los cal que s’adrecin a la concessionària SABA, a l’aparcament soterrat de la rambla de Sant Francesc.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!