
Delinqüència homòfoba a Sitges
El fiscal contra l'homofòbia, Miguel Ángel Aguilar, ha assegurat a l'agència Europa Press que s'han detectat diversos grups organitzats que cometen actes homòfobs a Sabadell i Sitges.
- VD |
- 22-06-2008
El fiscal contra l'homofòbia, Miguel Ángel Aguilar, ha assegurat a l'agència Europa Press que s'han detectat diversos grups organitzats que cometen actes homòfobs a Sabadell i Sitges.
Curiosament ho farà en substitució d'Elisenda Malaret, designada consellera del Consell de l'Audiovisual de Catalunya juntament amb el també ex alcalde Esteve Orriols.
El grup japonès Toyota ha escollit Sitges per realitzar la proba zero del Roadshow Toyota Experience, una acció per a conscienciar la població de manera lúdica i divertida sobre els últims problemes socials i mediambientals, a més d'apropar la marca als seus clients.
El concert destiu de Ràdio Cubelles arrenca motors. El grup madrileny Pereza portarà la seva gira Aproximaciones al camp de futbol del Poliesportiu de Cubelles, el 12 de juliol a partir de les 23 hores.
Els Bordegassos de Vilanova tenen aquest diumenge una bona oportunitat per reprendre la bona línia i deixar en anècdota la desafortunada actuació del passat diumenge a Gràcia. Una diada marcada pels intents desmuntats que va estar condicionada pel despenjament de laixecador i lenxaneta a la primera construcció de la jornada. Aquest diumenge 22 de juny el programa és doble. Al matí actuen a dos quarts de dotze al Moll de la Fusta de Barcelona dins dels actes de la Festa Major de Catalunya i a les set de la tarda seran a Vilanova, davant del monument a Francesc Macià, en motiu de la Setmana de Mar.
Vilanova i la Geltrú acollirà del 26 al 29 de juny la celebració dAttic08, la Fira Internacional dIdees i Invents, organitzada per lAjuntament de VNG i linventor Pep Torres.
La revetlla de Sant Joan és una de les nits de lany, on els carrers i les platges de la ciutat apleguen milers de persones. LAjuntament de VNG, com en anys anteriors, vol fer arribar a la ciutadania un seguit de recomanacions per tal que la nit transcorri de forma cívica i lespai públic sigui un lloc de gaudi i relació entre les persones, evitant comportaments o accions que puguin ocasionar molèsties o desperfectes.
Lescultor català Josep Maria Subirachs ha fet lliurament a la Biblioteca Museu Víctor Balaguer duna obra de la seva producció. Es tracta dun bust en guix del retrat del president Francesc Macià, que sexhibirà públicament durant els primers mesos a la Sala de Juntes del Museu, per tal que puguin gaudir-ne tots els visitants.
La música del festival Faraday es presentarà en exclusiva a la Dummy Zone del recinte firal Attic, la Fira internacional didees i invents, tindrà banda sonora pròpia. Es tracta de la música que es podrà escoltar al Festival Faraday, que se celebra a Vilanova i la Geltrú els dies 4 i 5 de juliol.
Les directores de les Biblioteques Municipals Joan Oliva i Milà i Armand Cardona Torrandell, visitaran del 30 de juny al 2 de juliol, la mediateca de Mérignac inaugurada loctubre de 2007.
El pròxim dilluns 23 de juny sinaugurarà lexposició Dones grans, grans dones al Casal dAvis de Ribes, una mostra que pretén trencar prejudicis sobre el que significa envellir per a les dones, desmunta els tòpics sobre les dones i reivindica que les veus femenines de totes les edats siguin escoltades i reconegudes. Després, a partir del dia 11 de juliol es podrà veure al Casal de les Roquetes.
El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, ha anunciat aquesta tarda en una intervenció al Parlament de Catalunya que el Departament està treballant en limpuls duna nova Llei de procediments de migració de les diputacions a les vegueries.
La regidora Mercè Espada, la Diputada d'Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona, Imma Moraleda, i una treintena de regidores i alcaldesses de diferents municipis de la provincia de Barcelona van mantenir una trobada a Madrid el passat 28 de maig amb la secretaria general de Polítiques d'Igualtat del Ministeri d'Igualtat, Isabel Martínez, per tal de donar a conèixer les iniciatives que porten a terme en matèria d'Igualtat de Gènere.
Del 20 al 30 de juny se celebra a Vilanova i la Geltrú la XXXVIII Setmana del Mar, Festes de Sant Pere. Una cita habitual que arriba a principis destiu i que concentra en el seu programa dactivitats, tot un seguit de propostes relacionades amb el mar, com són les exposicions, els tallers, els concerts i els balls, però sobre tot propostes relacionades amb la cuina marinera.
Aquest dissabte 21 de juny, els grup basc Meaka Dantza Taldea dIrun actuaran a la comarca del Garraf dins dels actes de les festes de Sant Pere, de Sant Pere de Ribes i del barri de Mar de Vilanova i la Geltrú.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local