CANYELLES

Canyelles presenta el Pessebre Vivent aquest cap de setmana

Els dies 18 i 19 de desembre des de les sis de la tarda fins les nou del vespre, el Naixement de Jesús estarà representat per tot el nucli antic de Canyelles amb un pessebre vivent integrat per més de 200 figurants que es reparteixen en deu quadres i un recorregut adaptat amb llums, so, efectes especials i una ambientació que embelleix un sector històric rellevant, amb l’atractiu del Castell

  • VD |
  • 14-12-2010
COMARQUES

'El Penedès' amb La Marató de TV3

El proper diumenge se celebra La Marató de TV3 amb multitud d’activitats populars arreu de Catalunya per recaptar fons en aquesta ocasió per a l’investigació de les lesions medul.lars i cerebrals adquirides

  • VD |
  • 13-12-2010
VNG

'Cash', una PlayStation i caixes de magdalenes

Enviava cotxes de patrulla per escortar els seus amics, exigia caixes de magdalenes a l'encarregat d'omplir les màquines expenedores de la comissaria, reclamava diners 'cash' i regals com una PlayStation als narcos, treia informació sobre les investigacions als alts càrrecs dels Mossos d'Esquadra i fins i tot va obrir les portes de l'escola de policia al protegit d'un dels narcotraficants de la trama.

  • VD |
  • 12-12-2010




Avui destaquem al directori Eix Guia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local