VNG

'Un país para comérselo' visita Vilanova i la Geltrú

El programa gastronòmic i cultural de Televisió Espanyola 'Un país para comérselo' ha visitat aquest matí el port pesquer de Vilanova i la Geltrú per gravar part del capítol que tractarà la gastronomia tradicional de la província de Barcelona.

  • VD |
  • 03-04-2011




Avui destaquem al directori Eix Guia
Òptica i audiofonia

COTTET

Vilanova i la Geltrú

Assessors

GRUP 4

Vilanova i la Geltrú

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local