TITULARS DEL Dilluns, 2 de desembre de 2002

La Generalitat ofereix un model global d’atenció a les víctimes de violència domèstica

- El Departament de Benestar i Família destinarà l’any 2003 més de 2 milions d’euros als centres d’acollida de dones maltractades.
- S’ha llençat una campanya de prevenció a través d’associacions de pares d’alumnes, centres docents, CAPS de sanitat, punts d'informació juvenil i casals i esplais.
- Aquest any s’ha posat en marxa un servei d’atenció psicològica a la víctima que funciona tots els dies de l’any

  • vd
  • 2/12/2002 18:34:55

La Generalitat atorga el VIII premi Rafael Farré de narrativa curta

El Departament de Benestar i Família atorga avui, dilluns 2 de desembre, el VIII premi Rafael Farré de narrativa curta, instituït en memòria del mestre de formació d’adults mort l’any 1984, als 47 anys. L’acte tindrà lloc a dos quarts de vuit del vespre al Teatre Nacional de Catalunya.

  • vd
  • 2/12/2002 18:29:33

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local