TITULARS DEL Dijous, 3 de març de 2005

Explota una caseta de proves de la pirotècnia de Canyelles

Un jove de 24 anys, veí de Vilanova i la Geltrú, ha resultat ferit com a conseqüència d'una explosió que ha tingut lloc aquesta tarda a la fàbrica pirotècnica de Canyelles. Segons fonts dels bombers, els fets han tingut lloc a dos quarts de quatre de la tarda i han provocat un petit incendi a l'interior del recinte de la fàbrica.

  • VD
  • 3/3/2005 23:59:09

S’inicien les obres de l’aparcament de l’avinguda Sofia de Sitges

L’alcalde va anunciar que les obres començarien aquest dimarts amb la desviació dels serveis essencials (aigua, gas, llum i telèfon) que s’allargarà un període de dos mesos aproximadament i en què només es veuria afectat el tram de voreres. Paral•lelament, s’iniciarien les obres d’arranjament del carrer Sant Antoni, que estaran llestes abans del proper estiu, amb la introducció de la caixa única, l’ampliació de les voreres i el soterrament dels contenidors, i de prolongació de l’avinguda Sofia fins a la seva intersecció amb l’ampliat Camí de Capellans per la zona de La Plana.

  • Ajt Sitges
  • 3/3/2005 22:55:47

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local