TITULARS DEL Dimecres, 3 d'agost de 2005
El cantant Fran Perea ha iniciat la seva gira per diferents poblacions de l'Estat espanyol. De moment, Vitoria i Alzira (València) han estat dues de les ciutats que han pogut escoltar en directe al cantant de Màlaga, però el 27 d'agost serà el torn de les fans de Vilanova
L'alcalde de Vilanova ha signat aquest matí un ban sobre el risc d'incendis forestals que afecta tot Catalunya i especialment Vilanova i la Geltrú pel seu entorn natural. A continuació, es reprodueix íntegrament el text del ban signat per Joan Ignasi Elena:
Ja shan fet públiques les bases per participar en el concurs de cartells de la Fira de Novembre de Vilanova i la Geltrú, al Garraf, que aquest any arriba a la seva 15 edició. La Fira de Novembre es farà del 10 al 13 de novembre a la capital de Garraf.
El raig de sol es va resistir fins al final del concert, però Los Diablos no van voler marxar de la plaça del Mercat sense interpretar el seu gran èxit. La cançó que ha passat a la història musical espanyola i a la qual es recorre fàcilment per simbolitzar l'estiu va sonar amb força dimarts a la nit a Vilanova i va fer vibrar el públic assistent al revival de festa major.