PLATAFORMA GARRAF PER LA PAU
- Enric Garriga
- 4/2/2004 20:33:38
Amb només tres anys dexistència, la Xatonada de Cubelles sha consolidat com una cita important per als amants daquest plat. La festa, que va tenir lloc l1 de febrer passat, va reunir prop de 4.000 persones que van poder degustar les 1.500 racions del xató preparat pels restaurants que participen a la Ruta del Xató daquesta localitat del Garraf.
Isidre Bernet, membre del col.lectiu fotogràfic de Sant Joan, ha guanyat el concurs fotogràfic dels Tres Tombs de Vilanova, un dels més importants que es celebren a la nostra ciutat, donant mostra del gran moment fotogràfic en què es troba aquest col·lectiu. Isabel Herrera, responsable actual del col·lectiu, ha aconseguit el quart premi en el mateix concurs.
L'increment de l'atur a Catalunya demostra que és urgent el desenvolupament del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) i l'impuls dels sectors productius així com de les empreses innovadores, segons el sindicat UGT.
La guia turística i grastronòmica Gourmetour 2004 ofereix en les seves planes diversa informació sobre Vilanova i la Geltrú que no té res a veure amb la realitat de la ciutat. Les errades han indignat l'Ajuntament, que sol.licitarà una correcció, ja que no és el primer cop que passa.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local