TITULARS DEL Diumenge, 6 de març de 2005

Època de cotxes a Sitges

El Ral.li de Cotxes d'Època Barcelona-Sigtes ha tornat a posar damunt de l'asfalt alguna de les peces més preuades de l'automovilisme mundial. La carretera de les costes del Garraf ha fet enrera diverses dècades amb el pas del ral.li, una de les cites més multitudinàries que ofereix el municipi de Sitges.

  • VD
  • 6/3/2005 23:49:22

Pintades d'ideologia nazi a les portes d'ERC a Cubelles

La façana de la seu local d'ERC de Cubelles ha aparegut plena de intades d'ideologia nazi. Les portes del partit republicà han quedat plenes de esvàstiques i lemes neo nazis, a més d'insults directes contra els representants del partit.

  • VD
  • 6/3/2005 23:30:48

El Bus de la UAB arriba a Vilanova

La Universitat Autònoma de Barcelona apropa la informació sobre els seus estudis i serveis a tot Catalunya gràcies al Bus de la UAB, un vehicle que ha estat modificat, tant per fora com per dins, per tal de transformar-lo en un autèntic punt d’informació itinerant. Vilanova i la Geltrú serà, el dilluns 7 de març, la pròxima destinació d’aquest Bus que recorrerà 1500 quilòmetres en poc més de dos mesos.

  • VD
  • 6/3/2005 22:43:24

L’autopista C-32 s’amplia de dos a tres carrils a l’alçada de Castelldefels per guanyar en fluïdesa de trànsit a les hores punta

L’autopista C-32 Pau Casals s’amplia de dos a tres carrils a l’alçada de Castelldefels en els dos sentits de la marxa per assolir una major fluïdesa en les hores punta dels caps de setmana i festius. Aquesta actuació, que és fruit dels acords del Grup de Peatges del Parlament de Catalunya, la duu a terme i la finança la concessionària de l’autopista (AUCAT) amb la supervisió del Departament de Política Territorial i Obres Públiques.

  • VD
  • 6/3/2005 22:36:22

A més de 200 quilòmetres per hora per Cubelles

Els Mossos d'Esquadra van interceptar a Cubelles un vehicle que circulava per l'autopista C-32 a més de 200 quilòmetres per hora. El conductor ser aturat i va rebre una denúncia administrativa per part dels agents.

  • VD
  • 6/3/2005 22:33:16

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local