TITULARS DEL Dimecres, 7 de setembre de 2005
Una cinquantena d'expositors de sectors diverses ompliran de divendres 9 a diumenge 11 de setembre la plaça del Mercat de Cubelles, en motiu de la XVIII Festa i 5a Fira de la Verema 2005. La Festa i Fira es va presentar la setmana passada als mitjans de comunicació, amb la presència de l'Alcalde Josep Marcillas i el regidor de Promoció Econòmica, Antonio Peregrina.
Les obres de construcció del CEIP Vora del Mar provocaran restriccions de trànsit a laccés al carrer Millera, en el tram comprés entre els carrers Verge del Pilar i Darius Huguet, fins al proper mes de novembre, segons fonts municipals. Laccés estarà només permès als veïns que tinguin aparcament a la zona.
La intensa pluja que ha caigut aquesta tarda a la comarca del Garraf ha provocat diversos incidents, que no han provocat ferits. Els desperfectes han estat bàsicament materials i han afectat especialment el municipi de Sitges i el nucli de les Botigues.
El projecte per construir i explotar la nova dàrsena esportiva es va adjudicar a la societat, Marina far Vilanova, constituïda per les empreses COPISA (Constructora del Pirineu, S.A.), Hormipresa (Hormigones Prefabricados de España, S.A.) i Varador 2000 Aquest projecte planteja tres grans línies dactuació: la construcció de la nova dàrsena esportiva, la reubicació de la nàutica popular i el trasllat del varador. Lobjectiu del projecte de Marina Far Vilanova és aconseguir una installació competitiva, moderna i respectuosa amb el medi ambient, que dinamitzi i revitalitzi làrea de Ponent. Amb tot es preveu una inversió de 26 milions deuros.
El jurat ja ho té tot a punt per lliurar la propera setmana el premi Mercè Llimona d'il·lustració. La data triada és el dijous 15 de setembre de 2005, a les nou del vespre al Foment Vilanoví. A la Casa Ramona es farà públic el veredicte del jurat de la vuitena edició del premi Mercè Llimona de literatura infantil en la modalitat d'il·lustració.