TITULARS DEL Diumenge, 8 de maig de 2005
Dues persones han resultat ferides greus i un altre, lleu, com a conseqüència d'un accident de trànsit que va tenir diumenge de matinada a la carretera C-15, al terme municipal de Canyelles.
Centenars de persones han participat aquest cap de setmana en la festa de la solidaritat que ha organitzat Intermon Oxfam a Vilanova. Activitats, tallers, actes reivindicatius, concerts i molta solidaritat s'ha donat cita a la plaça de la Vila durant tota la jornada de dissabte, un dia per a l'Esperança.
Fa alguns anys, un equip d'arqueòlegs van localitzar al massís del Garraf, una mandíbula d'un home del Neanderthal que avui s'ha concretat que forma part de les restes humanes més antigues de Catalunya, juntament amb la troballa de Banyoles
El passat dimarts dia 2 de maig, la Consellera de Sanitat, Marina Geli, va visitar la comarca del Garraf. Durant aquesta visita, la Consellera Geli i lAlcalde de Vilanova i la Geltrú, Sixte Moral, van signar el Pacte de Ciutat.
Tres joves es van encadenar divendres al migdia al terrat de l'Ajuntament per reclamar l'absolució de Francesc Argemí, un veí de Terrassa condemnat a dos anys i mig de presó pels delictes d'ultratge a la bandera espanyola, desordres públics i atemptat contra l'autoritat.
-
Llorenç Mateo
-
-
8/5/2005 0:05:25