Per 25 anys més
- Nacho Corredor Solà
- 12/3/2006 22:23:58
Els fons Feder de la Unió Europea han invertit 1,2 milions d'euros en el projecte municipal de Neàpolis, dedicat a les telecomunicacions i les noves tecnologies. La notícia coincideix amb l'anunci de la creació de dos nous serveis de recerca de la Generalitat, que s'ubicaran a l'equipament municipal.
Els bombers van haver de fer dissabte unes set-centes de sortides a causa del fort vent a Catalunya i a la comarca del Garraf les ratxes de vent també van provocar diversos desperfectes. El vent va ser especialment intens a Vilanova i la Geltrú la matinada de dissabte.
Al final Triguero i Sellarés han marcat dos gols importantíssims per empatar el partit.
LAjuntament de Vilanova i la Geltrú informa que a partir daquest dilluns 13 de març i, mentre durin les obres, no es podrà circular per lavinguda de Francesc Macià a lalçada del Mercat Municipal del Centre, a causa de les obres de reurbanització dels voltants del mercat.
El subministrament de laigua per comptador dús domèstic sabarateix un 5% aquest any. Amb lobjectiu dafavorir el canvi daforament a comptador, la Companyia dAigües de Vilanova promou aquest descens de la tarifa. La reducció saplica en el consum del primer bloc (un màxim de 45 metres cúbics trimestrals), que és la franja on se situen la majoria dabonats domèstics. Els usuaris veuran reflectida la rebaixa en el primer rebut del 2006, que els arribarà en acabar aquest trimestre. Daltra banda, el subministrament per aforament sha encarit aquest any un 5,5%.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local