TITULARS DEL Dilluns, 13 de juny de 2005
La Fundación Morin ha organitzat aquest cap de setmana a Vilanova i la Geltrú la Festa de la Pluralitat del Garraf, una trobada que ha inclòa activitats i conferències de diferents persnalitats.
El barri de l'Armanyà ha celebrat aquest cap de setmana la seva festa major i ha posat en marxa el cicle de festes als barris que es perllongarà fins al mes de setembre.
L'Ajuntament de Vilanova ha obert el primer debat d'un cicle de jornades que tenen com a principal objectiu detectar les necessitats socials de la ciutat i els problemes que ensumen els ciutadans i l'administració des de les seves posicions. El civisme i l'espai urbà han centrat aquest primer debat, que ha reunit més d'un centenar de persones aquest divendres i dissabte al CFO La Paperera.
La III edició del concurs Posa-hi lletra ja té dues lletres guanyadores. El nom de les dues persones premiades es donarà a conèixer el pròxim 21 de juny, en un acte que començarà a les set de la tarda, a la rambla de Sant Francesc, de Vilafranca del Penedès, dins de la programació prevista per celebrar la Festa de la Música. Un cop conegut el veredicte del jurat i lliurats els premis, un grup dalumnes de lEscola de Música Freqüències, de Vilanova i la Geltrú, en companyia del compositor i guitarrista de LaxnBusto, Pemi Rovirosa interpretaran per primera vegada i en directe les cançons guardonades.
Dimarts 14 de juny es commemora el Dia Mundial del Donant de Sang, una celebració que vol retre homenatge i agrair laltruisme de tots els donants voluntaris de sang que ofereixen aquest do tant apreciat que dóna la vida a tantes persones.
La segona edició del Faraday se celebrarà al Molí de Mar de VNG el cap de setmana de l1 i 2 de juliol. Faraday, mostra de pop-rock independent, segons lhan qualificat els seus organitzadors, tindrà el seu punt de partida amb una festa, prèvia a linici del festival divendres a la nit. Lactuació de Miky Puig, en la seva faceta de dj, i Rojiblanco dj, donarà inici a la festa que comptarà també amb lactuació dels djs Miqui Otero i Kiko Amat.
-
Ajt. Vilanova
-
-
13/6/2005 20:21:46
-
Carme Sole
-
-
13/6/2005 18:42:23