TITULARS DEL Dilluns, 15 de març de 2004

El 72,54% dels electors de Sant Pere de Ribes van a les urnes

Un total de 13.250 ciutadans (72,54%), d’un cens de 18.267,es van apropar aquest diumenge als col·legis electorals per exercir el seu dret de vot en aquestes eleccions generals que s’han caracteritzat per l’alt percentatge de participació registrat, gairebé un 15% més que en les eleccions generals de l’any 2000 quan es va registrar una participació del 57,68%.

  • Ajt Sant Pere de Ribes
  • 15/3/2004 23:11:01

Es posa el paviment al nou Casal d'Avis

El passat divendres, dins del procés constructiu del Centre Integrador Social i de Dinamització Econòmica, més conegut com l'Hotel d'Entitats, es van iniciar les tasques de col.locació del paviment de l'espai que ocuparà el Casal d'Avis.

  • Ajt Cubelles
  • 15/3/2004 23:10:46

Comencen les obres de la Rambla del Garraf

Sant Pere de Ribes endegarà les obres d'urbanització del primer tram de la Rambla del Garraf, que finalitzaran abans del 2007, segons ha anunciat l'alcalde del municipi, Josep Antoni Blanco.

  • VD
  • 15/3/2004 23:10:23

El PSC guanya les eleccions generals a Vilanova i ERC triplica els resultats del 2000

El Partit Socialista de Catalunya ha tornat a guanyar a Vilanova i la Geltrú en les eleccions a les Corts que s'han celebrat avui. Els socialistes han aconseguit el 43% dels vots, quatre punts per sobre dels resultats aconseguits a les darreres eleccions generals del 2000. Però el resultat més significatiu ha estat el d'Esquerra Republicana per Catalunya, que ha triplicat el percentatge de vots des del 2000. La formació republicana aconsegueix el 16% dels vots, desmarcant-se dels 5,82% del 2000.

  • VD
  • 15/3/2004 23:10:12

Els infants vilanovins se sumen a la condemna pels atemptats a Madrid

Són massa petits per entendre la barbàrie i la polèmica per l'autoria dels atemptats. Però tots han sentit la tristesa, la ràbia i la impotència que envaeixen les societats catalana i espanyola aquests dies després que un atemptat a Madrid fes 200 morts i centenars de ferits.

  • VD/ Sirc
  • 15/3/2004 23:09:58

El PSC la força més votada a Cubelles

La sorprenent jornada electoral va acabar amb la victòria del PSOE i un espectacular increment de la participació, que a Cubelles va superar el 72%

  • Ajt Cubelles
  • 15/3/2004 13:17:09

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local