TITULARS DEL Diumenge, 16 de setembre de 2012

Vaga del transport públic aquest dilluns durant tot el dia

Davant de l'objectiu del govern del PP de privatitzar el servei públic de transport per ferrocarril, les organitzacions sindicals han convocat per aquest dilluns 17 de setembre una vaga de 24 hores per defensar el servei públic i l'ocupació.

  • Redacció
  • 16/9/2012 21:30:31

Misión Olvido

Aquesta segona novel·la no decep al meu entendre. Té els elements necessaris ben combinats perquè la lectura sigui atractiva i plaent

  • Frederic Llopart
  • Vilanova i la Geltrú
  • 16/9/2012 20:18:37

Oberta la convocatòria de la 3a Beca Innovació en cultura popular

El proper 15 de setembre s’obre la convocatòria per optar a la tercera edició de la Beca Innovació en Cultura Popular, convocada per la Fundació Jaume Casademont de Girona i la Fundació Fira Mediterrània de Manresa amb la col•laboració de l’ENS de Comunicació.

  • Ens de comunicació / ACPG
  • 16/9/2012 20:00:45

Fenosa i Éluard

Veient les fotografies de Paul Éluard –un home d’edat madura, aspecte professoral i vestit amb un trajo, camisa i corbata impecables- que s’exposen a la mostra Pour Fenosa son père Paul Éluard a la Fundació Fenosa, és fa estrany que en la seva joventut el poeta hagués format part de manera molt activa del moviment surrealista capitanejat per André Breton, tot i que més d’una vegada aquest l’havia cridat a capítol per la relació triangular entre ell, la seva esposa Gala i Max Ernst

  • Teresa Costa-Gramunt
  • 16/9/2012 19:39:58

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local