Tornen les protestes als peatges
- Redacció
- 20/5/2012 23:06:11
Les colles podran provar estructures com el 7 o el 5 amb l'agulla o tornar a repetir un castell encara que abans ja l'hagin carregat. Aquests són alguns dels principals acords que ha pres la Comissió Assessora del Concurs de Castells, l'òrgan encarregat de discutir els aspectes més tècnics del certamen, que enguany tindrà lloc els dies 6 i 7 d'octubre a la Tarraco Arena Plaça.
A finals d'abril, va concloure la 2ª edició del Postgrau de Community Manager i Social Media, que imparteix l'Institut de Formació Contínua IL3 de la Universitat de Barcelona. Una iniciativa pionera que apropa el món universitari a la realitat de les noves formes de comunicació a Internet. El director del postgrau, Marc Vidal, és tot un referent a l'hora de detectar tendències en economia digital i comunicació a la xarxa.
Rafel Nadal era ja i és, naturalment, un reconegut periodista que ha treballat en la majoria dels gran diaris del país
Després de la 24ª Trobada Sardanista Infantil, organitzada pels Amics de la Sardana, emmarcada dins el cicle "Sitges, la Festa", celebrada el matí de divendres, el Teatre Prado va acollir dissabte a la nit el tradicional Concert de Primavera, que va tenir com a protagonista el recordat músic Eduard toldrà.
Els futurs talents del món musical de Sitges s'han reunit en la Mostra de Joves Intèrprets, organitzada per Joventuts Musicals, i que ha arribat a la seva 33ª edició. L'edició 2012 ha estat dedicada a la memòria de Montserrat Almirall, recentment traspassada.
El temps ha respectat la nova edició del Mercat Noucentista que organitza cada any l'Associació de Festes de Sant Isidre de Vilanova i la Geltrú.
El Gremi d’Hostaleria de Sitges ha signat un conveni de col•laboració amb l’àrea d’Integració Social de la Fundació “la Caixa” a través del programa INCORPORA i l’empresa Formació i Treball. Fundació Privada (Garraf). L’objectiu és afavorir una major incorporació de persones amb risc d’exclusió al mercat laboral i promoure la responsabilitat social empresarial de les empreses integrants del Gremi.
Joan Ignasi Elena lidera un nou moviment intern dins del PSC, anomenat 'Avancem', que neix "amb la voluntat d?encoratjar i ajudar el PSC i l?espai progressista en la democratització de la vida pública". Elena i diversos líders socialistes vinculats a la corrent 'obiolista' oficialitzaran aquest moviment en una assemblea amb militants el proper 30 de juny a Sant Feliu de Codines.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local