TITULARS DEL Dijous, 26 de gener de 2006

Sant Pere de Ribes celebra les festes de Sant Pau amb polèmiques afegides

Sant Pere de Ribes ha celebrat aquesta setmana les festes de Sant Pau, que no han pogut fugir de diverses polèmiques afegides. Des de l'elecció del pregoner fins a la denúncia a l'institut Can Puig, que ha hagut de fer classes la vigília de la festa, han marcat les festes de Sant Pau, que malgrat tot això han transcorregut amb un gran èxit de públic.

  • VD
  • 26/1/2006 23:30:29

L´Any Rusiñol contribuirà a rellançar la figura de l´artista i tindrà el Cau Ferrat com a punt neuràlgic

L´alcalde de Sitges Jordi Baijet va presentar dilluns el programa d´activitats de l´Any Rusiñol a la seu de la Societat General d´Autors i Editors (SGAE) a Barcelona. Acompanyat pel regidor de Promoció Cultural Gabi Serrano, pel besnet de Rusiñol Norman Cinnamond, la coordinadora Margarida Casacuberta i la subdirectora general de Patrimoni Cultural de la Generalitat Carme Prats, Baijet va manifestar que l´Any Rusiñol persegueix reviure simbòlicament l´esperit de les festes modernistes i de potenciar la imatge de la vila que Santiago Rusiñol va contribuir a crear. L´alcalde va afegir que la vila disposarà d´un Centre d´Interpretació del Modernisme com a llavor d´un dels futurs “caus ferrats del segle XXI”.

  • VD
  • 26/1/2006 23:12:52

Les obres de l'aparcament de Casernes es retardaran un mes

Les obres de construcció del nou aparcament de la plaça de les Casernes es retardaran un mes per problemes en l'adjudicació de les obres. La societat municipal d'aparcament vol assegurar-se que l'emrpesa que haurà de fer l'equipament complirà els requisits que ha de tenir el pàrquing.

  • VD
  • 26/1/2006 22:56:13

Aquest cap de setmana s’inicia una nova edició del cicle Diumenges Animats de Sitges

Una nova edició del cicle Diumenges Animats, organitzat per l’Ajuntament de Sitges i Sala VORS S.L., s’inicia aquest diumenge a partir de les dotze del migdia al Teatre Prado, l’escenari de gairebé tots els espectacles. L’obra inaugural d’aquest cicle que constarà de sis treballs serà l’espectacle de teatre-objectes titulat “Contes encantats” de Cesc Serrat.

  • VD
  • 26/1/2006 22:49:21

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local