TITULARS DEL Dijous, 27 de juliol de 2006
Aquest divendres, 28 de juliol, a partir de les 19 hores, tindrà lloc el ple extraordinari que ha de debatre l'aprovació dels pressupostos municipals per a l'any 2006.
Els organitzadors enllesteixen aquests dies una nova edició del Festival House 2006, el refresc de lestiu que l'any passat ja va reunir unes 2000 persones a la Platja del Far de Vilanova i la Geltrú.
El ministre d'Indústria, Turisme i Comerç, Josep Montilla; el conseller d'Economia i Finances, Antoni Castells; i l'alcalde de Terrassa, Pere Navarro, van signar dimarts a Terrassa el conveni pel desenvolupament del Pla de Dinamització del Turisme Industrial i la Innovació Tecnològica de Catalunya, amb la presència dels alcaldes dels 19 municipis integrants de la Xarxa del Turisme Industrial, entre els quals hi ha VNG.
-
Solblau
-
-
27/7/2006 23:35:45
La Regidoria de Promoció Econòmica ha organitzat, per a cada dijous dels mesos de juliol i agost, tres rutes turístiques per a conèixer diferents aspectes de la ciutat.
-
Solblau
-
-
27/7/2006 23:32:20
-
Aj Vilanova
-
-
27/7/2006 22:15:45
Ahir, dimecres 26 de juliol, lEstació Automàtica de la Xarxa de Vigilància i Previsió de la Contaminació Atmosfèrica de Vilanova i la Geltrú va mesurar una concentració dozó de 184 micrograms, superant el Valor del Llindar dInformació a la població, que és de 180 mg/m3.
-
Aj Vilanova
-
-
27/7/2006 22:12:09
Ahir, dimecres 26 de juliol, lEstació Automàtica de la Xarxa de Vigilància i Previsió de la Contaminació Atmosfèrica de Vilanova i la Geltrú va mesurar una concentració dozó de 184 micrograms, superant el Valor del Llindar dInformació a la població, que és de 180 mg/m3.
Vilanova acollirà la seu del Consorci dels Colls-Miralpeix-Costa del Garraf, gràcies a la cessió de l'antiga masia de Solicrup, que serà rehabilitada pel mateix ajuntament de VNG, segons es va fer públic ahir en roda de premsa. L'objectiu del Consorci és que els tres ajuntament exerceixin una gestió comuna d'aquest espai, encaminada a protegir el paratge.
-
Solblau
-
-
27/7/2006 0:12:00
El govern municipal va aprovar a la Junta de Govern Local prendre en consideració l'informe sobre l'estudi informatiu i de viabilitat del desdoblament de la C-15 per tal de enviar-lo a la Direcció General de Carreteres. Segons ha explicat el segon tinent d'alcalde i regidor d'Urbanisme i Medi Ambient, Jordi Valls, aquest informe demana que es resolgui l'enllaç amb la variant C-31 amb un únic anell a doble nivell. A més, de l'anell d'encreuament amb l'autopista d'han de sortir els accessos cap als sectors industrials al sud.
-
Solblau
-
-
27/7/2006 0:10:36
El passat dissabte 22 de Juliol va tenir lloc a Vilanova i la Geltrú el Consell de Federació del PSC a les comarques de lAlt Penedès i Garraf. El Consell de Federació, màxim òrgan de decisió del PSC en aquest territori, va aprovar per unanimitat una resolució a lentorn de la divisió territorial on es manifestava que davant la imminent convocatòria deleccions al Parlament de Catalunya és el moment on els diferents partits polítics que defensin la Vegueria del Penedès haurien dincloure aquesta proposta en els seus programes electorals.
El passat 20 de juliol es va constituir el Consell Municipal de Cooperació, Pau i Solidaritat de l'Ajuntament de Sitges, en el marc de la voluntat del govern municipal de potenciar la participació ciutadana en la presa de decisions.