DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MASSÍS DEL GARRAF

Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi d'Olivella, que ha cremat 186 hectàrees del parc del Garraf


ACN Olivella

19-06-2022 9:12

S'han confinat dues urbanitzacions i es mantingut 30 dotacions durant tota la nit

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi d'Olivella, que ha cremat 186 hectàrees del parc del Garraf. ACN

Els Bombers de la Generalitat van donar per estabilitzat cap a les 22.40 hores l'incendi d'Olivella, iniciat poc després de la 1 del migdia. El foc ha cremat 186,73 hectàrees, la immensa majoria de bosc del parc del Massís del Garraf i menys d'una hectàrea de vegetació agrícola i urbana. Aquest dissabte a la nit hi hagut 30 dotacions terrestres treballant a la zona, que seguiran fins aquest diumenge al matí. En un primer moment s'hi han desplaçat 8 mitjans aeris i una quarantena de terrestres. S'han tallat carreteres locals per facilitar el pas de vehicles d'emergències i s'han confinat dues urbanitzacions properes: Cal Surià i Can Mitjans.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.