Vegueria del Penedès

ATENCIÓ PRIMÀRIA

L'ICS introdueix millores en l’atenció telefònica al CAP de Ribes


Redacció Sant Pere de Ribes

13-03-2023 21:37

Les dades recollides durant el mes de febrer indiquen que es responen més trucades i que les persones han de trucar menys vegades per a contactar amb el CAP

L'ICS introdueix milloren en l’atenció telefònica al CAP de Ribes. ICS

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El CAP Josep Bertran i Miret, de l’Institut Català de la Salut (ICS), aconsegueix millorar l’accessibilitat telefònica, atenent prop del 90% de les persones que truquen als professionals d’atenció a la ciutadania. El CAP de Ribes disposa d’una nova centraleta telefònica digital que permet l’obtenció de dades de les trucades que entren i surten del centre sanitari. Amb la nova tecnologia, l’equip de professionals del CAP ha implementat canvis organitzatius que han permès respondre més trucades i, així, atendre millor els ribetans i les ribetanes. Millorar aquesta atenció telefònica és un dels reptes del CAP.

Prop del 90% de les persones de Sant Pere de Ribes que han trucat al CAP han obtingut resposta

Les dades recollides durant el mes de febrer indiquen que es responen més trucades i que les persones han de trucar menys vegades per a contactar amb el CAP. Concretament, durant aquest període, prop del 90% de les persones que han trucat al CAP han obtingut una resposta.

El desplegament de centraletes digitals a l’Atenció Primària culminarà el primer trimestre del 2024

Aquesta millora de l’accessibilitat telefònica s’emmarca en el Pla d’Enfortiment i Transformació de l’Atenció Primària i Comunitària, que té per objectiu donar una resposta més ràpida i efectiva a la ciutadania. El 2024 tots els centres de Catalunya tindran una centraleta digital. Durant el 2023  a implantar el model de gestió de trucada i retrucada, de manera que la persona trucarà i si no l'atenen, un professional del centre li trucarà quan quedi disponible.

Demanar cita al CAP

Per a problemes de salut que no requereixen una atenció immediata i urgent podeu demanar cita amb el vostre CAP a través de La Meva Salut, de citasalut.gencat.cat o trucant al servei de programació de visites de l’ICS al 93 326 89 01.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.