ATENCIÓ PRIMÀRIA
13-03-2023 21:37
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El CAP Josep Bertran i Miret, de l’Institut Català de la Salut (ICS), aconsegueix millorar l’accessibilitat telefònica, atenent prop del 90% de les persones que truquen als professionals d’atenció a la ciutadania. El CAP de Ribes disposa d’una nova centraleta telefònica digital que permet l’obtenció de dades de les trucades que entren i surten del centre sanitari. Amb la nova tecnologia, l’equip de professionals del CAP ha implementat canvis organitzatius que han permès respondre més trucades i, així, atendre millor els ribetans i les ribetanes. Millorar aquesta atenció telefònica és un dels reptes del CAP.
Prop del 90% de les persones de Sant Pere de Ribes que han trucat al CAP han obtingut resposta
Les dades recollides durant el mes de febrer indiquen que es responen més trucades i que les persones han de trucar menys vegades per a contactar amb el CAP. Concretament, durant aquest període, prop del 90% de les persones que han trucat al CAP han obtingut una resposta.
El desplegament de centraletes digitals a l’Atenció Primària culminarà el primer trimestre del 2024
Aquesta millora de l’accessibilitat telefònica s’emmarca en el Pla d’Enfortiment i Transformació de l’Atenció Primària i Comunitària, que té per objectiu donar una resposta més ràpida i efectiva a la ciutadania. El 2024 tots els centres de Catalunya tindran una centraleta digital. Durant el 2023 a implantar el model de gestió de trucada i retrucada, de manera que la persona trucarà i si no l'atenen, un professional del centre li trucarà quan quedi disponible.
Demanar cita al CAP
Per a problemes de salut que no requereixen una atenció immediata i urgent podeu demanar cita amb el vostre CAP a través de La Meva Salut, de citasalut.gencat.cat o trucant al servei de programació de visites de l’ICS al 93 326 89 01.
PUBLICITAT
PUBLICITAT