DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CARRER JOSEP COROLEU

Detinguts dos joves que van intentar robar en un pis i van amenaçar amb fer esclatar l'edifici a Vilanova


Redacció Vilanova i la Geltrú

27-06-2024 Última revisió: 28-06-2024 7:22

Mossos i bombers van haver de desallotjat tres immobles del carrer Josep Coroleu la matinada de dijous mentre els dos detinguts, de 20 i 21 anys, manipulaven una bombona de butà

"

Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dijous al matí dos joves de 20 i 21 anys d'edat després d'haver-se atrinxerat en un edifici d'habitatges de Vilanova i la Geltrú que amenacaven amb fer volar pels aires. Els veïns del carrer Josep Coroleu es van despertar de matinada alertats pels crits i també per la trucada de la policia i els bombers que els van desallotjar per garantir la seva seguretat. Els efectius d'emergències van desallotjar tres edificis del carrer ja que els dos detinguts, que havien entrar a robar en un dels habitatges, es van atrinxerar al balcó amb una bombona de butà en veure's enxampats per la policia.

Els fets van tenir lloc aquesta dijous cap a les tres de la matinada. Un veí del carrer Coroleu va sentir soroll i va trucar a la policia en veure que dos joves havien entrar a robar en un habitatge proper. Quan els agents van arribar al lloc dels dets, els dos lladres es trobaven al balcó del pis i quan es van veure atrapats, van amenaçar amb fer esclatar una bombona de butà que hi havia al pis. De fet, els dos joves van manipular la bombona i van provocar alguna flamarada.

Un mediador dels Mossos d'Esquadra va estar en contacte tota la matinada amb els dos joves per intentar que abandonessin les seves intencions i es lliuressin a la policia. Finalment, passades les sis del matí, els dos joves, amb diversos antecedent policials, van sortir del pis i van ser detinguts per la policia per diversos delictes com el de robatori amb violència, amenaces i desordres públics. Els detinguts passaran a disposició judicial en les properes hores.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.