DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ACCIDENT DE TRÀNSIT

Mor un motorista en un accident a la C-32, a Sitges


ACN Sitges

30-09-2024 20:31

En el que va d’any han mort 98 persones a les carreteres catalanes

Mor un motorista en un accident a la C-32, a Sitges. ACN

Un motorista ha mort aquest dilluns en un accident de trànsit a la C-32, en terme municipal de Sitges, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). Els serveis d’emergències han rebut l’avís de l’accident poc després de tres quarts de sis de la tarda. El sinistre ha tingut lloc al quilòmetre 31,3. Per causes que encara s’estan investigant, el motorista ha mort atropellat, afirma l’SCT. Arran del succés s’han activat dues patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). La via ha hagut de ser tallada i s’han habilitat desviaments per les Costes del Garraf, a la C-31, en sentit Barcelona. En el que va d’any han mort 98 persones a les carreteres catalanes, 37 de les quals motoristes, informa l’SCT.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.