VNG
07-07-2009 23:46
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Dins la programació del Museu Víctor Balaguer s’ofereixen les visites nocturnes comentades al Museu i a la cúpula, sota el títol de Nits de música i art, que finalitzen amb un petit concert de jazz al jardí del museu i una copa de cava. L’activitat es farà els dies 16 i 23 de juliol, i 20 d’agost, a les 22.30 h i té un preu de 6 euros.
Un aniversari gegant és la proposta de l’estiu per als més petits per conèixer la història dels Gegants Grossos de Vilanova i la Geltrú, que enguany fan 300 anys. Per celebrar el seu aniversari els nens i nenes faran una samarreta. Es tracta d’una activitat complementària a l’exposició Gegants de Museu que es podrà visitar del 18 de juliol a l’1 d’agost al Museu Balaguer. El taller és gratuït, i destinat a nens i nenes entre 6 i 12 anys.
La Torre Blava també inicia les activitats d’estiu amb visites guiades a la instal·lació. Cava a la Blava, és una visita comentada a la Torre que finalitza amb una copa de cava per als assistents. L’activitat s’oferirà els dies 25 de juliol i 22 d’agost a les 21 h i té un preu de 3 euros.
Per assistir a les activitats d’estiu, tant del Museu Víctor Balaguer com de la Torre Blava, cal fer una reserva al telèfon del museu 93 815 42 02.
PUBLICITAT
PUBLICITAT