VNG
20-07-2009 Última revisió: 19-10-2012 19:29
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
A partir d'ara l'executiva local d'Esquerra de Vilanova i la Geltrú estarà presidida per Adelaida Moya i formada pel següent equip: Manel Ametllé, Secretari de Finances; Jordi Medina, Secretari d'Imatge i Comunicació; Xavier Escofet, Secretari d'Organització; Neus Cortès, Secretària de la Dona; Josep-Tomàs Àlvaro, Secretari de Política municipal; Eloi Poch, Secretari de Relacions institucionals; i Queti Vinyals, Vocal de Cultura.
L'executiva va estar refrendada per un 73% dels vots de l'assemblea de militants i el seu mandat s'allargarà durant els propers dos anys. Adelaida Moya treballa actualment com a càrrec de confiança del partit a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.
PUBLICITAT
PUBLICITAT