DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CANYELLES

Els ciutadans poden sol·licitar les bosses per a reciclar


VD

04-02-2010 9:09

Les bosses de ràfia es podran adquirir a la OAC

Totes les famílies que encara no tinguin aquest paquet de 3 bosses de ràfia per a poder realitzar, a nivell particular, la separació de fraccions de residus, podran recollir-lo en les oficines d'atenció al públic on se'ls informarà de com poden fer el reciclatge a les seves llars.

La finalitat de la campanya és sensibilitzar al màxim nombre de persones per a aconseguir una major participació i implicació de la ciutadania, tenint en compte que la separació selectiva en origen implica una recollida de residus per fraccions més organitzada i responsable i que, finalment, genera una repercussió a la baixa en la despesa en concepte de residus que es genera. Aquest hipotètic estalvi de la despesa pública podria revertir en altres àmbits de gestió de l'Ajuntament.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.