Vegueria del Penedès

CANYELLES

El Quiosc Municipal ja està en funcionament


VD

24-02-2010 11:30

El quiosc resta obert des del 15 de febrer

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El quiosc municipal de Canyelles ja està en funcionament. El passat 15 de febrer va obrir les seves portes un cop l’alcalde de Canyelles, Xavier Robert, i l’adjudicatari de la concessió del mateix, Jaume Montaner, varen signar el corresponent conveni. El quiosc es va construir al 2009 a través dels Fons Estatal d’Inversió Local, amb l’objectiu de millorar aquest servei en el municipi. Un projecte de l’actual Govern que avui ja és una realitat i que respon a una necessitat de la ciutadania.

El quiosc, situat a la Rambla del carrer Bassa d’En Llot, a banda de les funcions que li són pròpies d’acord amb la seva activitat, actuarà també com a punt d’informació turística del municipi i de les informacions municipals d’interès, entre les que hi han les de promoció del municipi, activitats en general i/o esdeveniments.

Les activitats d’explotació del quiosc vindran limitades a la venda de diaris, llibres, revistes i flors i, en el cas d’autorització expressa de l’Ajuntament, podrà incorporar-se la venda de llaminadures i d’altres possibles productes, a excepció de la venda de tabac i begudes alcohòliques que queden estrictament prohibides. L’horari comercial del quiosc està previst que sigui de dilluns a dissabte pels matins i tardes, i diumenges matí.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.