PUBLICITAT
EL FUTUR DELS MITJANS PÚBLICS
16-01-2013 9:37
Penedès TV va fer públic ahir que aquesta setmana serà la última que emetrà la programació de Vendrell TV. Segons publica RTVilafranca, el ''Consorci Penedès TV compta amb les aportacions d’un soci únic, l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès, que assumeix en solitari el cost d’emetre per la demarcació TDT que correspon a les comarques de l’Alt Penedès, el Baix Penedès i el Garraf''.
Així, a partir de dilluns, Penedès TV ja no emetrà la programació del Vendrell TV com feia des del març de 2012 després que el ministeri d'Indústria tanqués les emissions de la televisió vendrellenca. En aquest temps, no s'ha materialitzat l'entrada de l'Ajuntament del Vendrell al Consorci Penedès TV i tot i que les negociacions continuen per dur a terme la incorporació.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT