Vegueria del Penedès

OFICINA D'INFORMACIÓ ALS CONSUMIDOR

Nous sabotatges deixen 600 usuaris més sense servei de telefonia a Vilanova


Redacció Vilanova i la Geltrú

07-05-2015 Última revisió: 08-05-2015 11:24

Les avaries que van iniciar-se dilluns continuen i fonts de la companyia telefònica apunten a accions intencionades de la vaga de les contrates

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Centenars d'usuaris de Telefónica-Movistar s'han quedat sense servei a Vilanova i la Geltrú aquesta setmana per una avaria, segons la companyia, que va començar dilluns a primera hora del matí i que continua sense resoldre's afectant diverses zones de la ciutat. Des d'aquest dimecres a la nit, són 600 usuaris més de la companyia telefònica els que han quedat sense servei a causa, segons fonts de la pròpia companyis, de sis sabotatges que s'han produït en diferents punts de la ciutat.

Segons aquestes mateixes fonts, el tall en el servei de telefonia i d'internet està relacionat amb la vaga dels tècnics que subcontracta Telefònica-Movistar per a la instal·lació i reparació de fibra, cable i ADSL. Aquesta mateixa situació es va viure la setmana passada a l'Alt Penedès, on l’Oficina Municipal d’Informació als Consumidor informava que es podien reclamar compensacions econòmiques per les demores en els terminis legals de prestació dels serveis.

Des de l’OMIC de Vilanova i la Geltrú s'ha detectat des de fa un mes aproximadament un augment de peticions d’informació sobre què fer en cas de deficiències en el servei d’empreses de telefonia. En les darreres setmanes s’han tramitat 5 reclamacions per aquests problemes i han atès més quantitat de consultes principalment per la suspensió de serveis a tota la ciutat, la no realització dels trasllats de telèfons i la no gestió de les portabilitats.

L’Oficina Municipal del Consumidor recomana als usuaris que reclamin a la seva companyia per tal que els hi aboni l’import dels dies que estan sense servei telefònic. La reclamació s’ha de fer trucant al servei d’atenció al client, sol·licitant el numero d’ incidència i anar a l’OMIC a fer la reclamació ( plaça de la Vila )

El motiu de la vaga, que ja han desconvocat CCOO i UGT i manté CGT, és pressionar les empreses de telecomunicacions i Telefónica-Movistar per la retirada del contracte de bucle i perquè retirin les pèssimes condicions que imposen als treballadors de les seves contractes, que afecten a tots els subcontractats, autònoms dependents o no, ja que en molts casos estan en cessió il·legal com han demostrat diverses resolucions de les Inspeccions de Treball.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.