DURANT L'ATERRATGE
12-07-2015 Última revisió: 07-04-2017 10:49
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Un home de 51 anys i veí de Sitges ha mort aquest matí en l'accident d'un globus aerostàtic d'Igualada. Els Bombers de la Generalitat han estat alertats a les 08.22 hores d’aquest matí, que un globus aerostàtic s’hauria accidentat al camí de Can Titó a Can Bernades, al terme municipal de Vilanova del Camí.
Segons les primeres investigacions, l'accident es va produir durant les maniobres d’aterratge. A l’interior hi viatjaven un total de set persones una de les quals, el pilot, ha resultat morta. La resta han resultat ferides de diversa consideració: una persona ferida greu evacuada per l’helicòpter del SEM (Sistema d’Emergències Mèdiques) a l’Hospital de Bellvitge, tres persones ferides menys greus evacuades pel SEM, que han desplaçat quatre ambulàncies, a l’Hospital d’Igualada, una persona ferida lleu evacuada també a l’Hospital d’Igualada i una altra també ferida de caràcter lleu que ha estat donada d’alta pels serveis sanitaris en el mateix lloc dels fets. Fins al lloc també s’hi han desplaçat quatre patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra així com també l’helicòpter.
El globus accidentat participava a l'European Balloon Festival d'Igualada.
PUBLICITAT
PUBLICITAT