DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NEVADA 2018

El fort temporal enfarina el Penedès i fa caure en picat les temperatures


Redacció Canyelles

13-02-2018 9:20

La neu va enfarinar els carrers de la urbanització Daltmar de Canyelles i municipis com Torrelles de Foix, Mediona i Banyeres del Penedès

El fort temporal enfarina Daltmar i fa caure en picat les temperatures, a Canyelles. Ajuntament de Canyelles

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El temporal d'aquest dilluns al vespre i nit ha deixat petits gruixos de neu a les zones més altes de Canyelles, concretament a la urbanització Daltmar. La pluja que va caure durant tota la tarda es va convertir en aiguaneu al vespre i també en flocs de neu més entrada la nit a tocar de la costa, a la comarca del Garraf. La neu va enfarinar els carrers de la urbanització canyellenca, que encara durant el matí d'aquest dimarts han aparegut enblanquinats.

Al Penedès interior també va fer acte de presència la neu i la calamarsa i a hores d'ara es recomana precaució en els desplaçaments en cotxe i a peu per les plaques de gel de carrers i carreteres locals.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.