Ceràmica

La vigatana Raquel Navarro és la guanyadora de la XIII Biennal Internacional de Ceràmica del Vendrell

L'obra guanyadora ha estat “Consonàncies”, que ha obtingut un premi de 4.300 euros i l’any 2025 farà una exposició a la Sala Portal del Pardo

La vigatana Raquel Navarro és la guanyadora de la XIII Biennal Internacional de Ceràmica del Vendrell. Ajuntament del Vendrell

La vigatana Raquel Navarro és la guanyadora de la XIII Biennal Internacional de Ceràmica del Vendrell. Ajuntament del Vendrell

Divendres 8 de novembre, a la tarda, a la Sala Portal del Pardo, va tenir lloc la inauguració de l’exposició de la XIII Biennal Internacional de Ceràmica del Vendrell, amb els següents ceramistes seleccionats:

Martin Harman (Bristol - Regne Unit)

Cristina Myrrha (Barueri – Brasil)

Yulia Batyrova i Marat Mukhametov (Docelles – França)

Raquel Navarro (Vic – Osona)

Anca Ion (El Vendrell – Baix Penedès)

Todd Shanafelt (Mankato - Estats Units d’Amèrica)

Saana Murtti (Hèlsinki – Finlàndia)

Marta Ferraté (La Tallada – La Segarra)

Cécile Ribas (Breda – La Selva)

Patty Wouters (Brasschaat – Bèlgica)

Ilias Christopoulos (Kalamata – Grècia)

Julie Zeldin (Londres – Regne Unit)

Yixue Yang (Sunderland – Regne Unit)

Riley Rist (Mankato – Estats Units d’Amèrica)

Nuray Erden (Esmirna – Turquia)

Henrietta Macphee (Londres - Regne Unit)

Ying Zheng (Londres – Regne Unit)

Laura Martín (Barcelona)

Viorica Bocioc (Lugoj – Romania)

Vasileios Papaioannou (Patres – Grècia)

Durant l’acte d’inauguració de l’exposició es va donar a conèixer l’obra guanyadora: “Consonàncies” de la vigatana Raquel Navarro, que ha obtingut un premi de 4.300 euros i l’any 2025 farà una exposició a la Sala Portal del Pardo.

El jurat també va atorgar una Menció a Martin Harman, amb l’obra Rising Sun.

L’exposició romandrà oberta fins al 11 de gener de 2025.

Aprofitant la presència de ceramistes internacionals, dissabte 9 de novembre, sis de les seleccionades van fer un monogràfic intensiu de 12 hores sota el títol “6x6 Ceràmics, 6 ceramistes, 6 tallers”,  a l’Escola Municipal d’Art Apel·les Fenosa.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió
FREDERIC LLOPART

Sira

  • 23-04-2025


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local