La Guardia celebra 40 anys de música amb un concert al Festival Musicveu. EIX
Redacció |
Vilafranca del Penedès
12-03-2025 10:17
La històrica banda de rock en espanyol La Guardia celebra quatre dècades de trajectòria musical amb una gira especial que passarà pel Festival Solidari Musicveu. El concert tindrà lloc el dissabte 15 de març a les 20.30 hores al Teatre El Casal de Vilafranca del Penedès.
Des de la seva fundació als anys 80, La Guardia ha deixat una petjada inesborrable en la història del rock en espanyol amb cançons icòniques com Mil calles llevan hacia ti, Cuando brille el sol i El mundo tras el cristal. Ara, amb aquesta gira commemorativa "40 Aniversario", la banda vol retre homenatge als seus seguidors amb un espectacle ple d'energia i emocions.
El repertori del concert inclourà els grans èxits de sempre i algunes sorpreses especials per a l'ocasió. Les entrades estan disponibles al web www.musicveu.cat i a la taquilla del Fòrum Berger.
Un festival amb propòsit solidari
El Festival Solidari Musicveu, organitzat per la Fundació Pinnae, combina cultura i solidaritat amb l'objectiu d'impulsar projectes socials al territori. En aquesta 11a edició, el festival se centra en la salut mental, destinant els beneficis a la plataforma SOM Salut Mental 360, impulsada per Sant Joan de Déu. Aquesta iniciativa vol esdevenir un referent en salut mental, integrant professionals de diversos àmbits i donant suport a familiars i afectats.
L'horari de l'Espai Cultural Fòrum Berger Balaguer és de dijous a dissabte de 18 a 20 hores, i diumenge i festius d'11 a 13 hores i de 18 a 20 hores.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!