Castells

Els Nens del Vendrell obren la Diada de Sant Pere amb tres castells de set i més de 150 camises desplaçades

Aquest diumenge 29 de juny, els Nens del Vendrell han tornat a plaça després d’un breu descans estiuenc amb motiu de la Diada de Sant Pere a Calafell Platja, en el marc de la Festa Major del municipi

3d7 dels Nens del Vendrell. Eix

3d7 dels Nens del Vendrell. Eix

Amb una destacada participació -més de 150 camises desplaçades- i sota un sol intens, la colla ha ofert una actuació sòlida, actuant en solitari i mostrant un bon nivell de forma de cara als  reptes imminents. 

Els vendrellencs han obert la diada amb un 3 de 7 descarregat amb autoritat, que ha marcat un bon inici. A segona ronda, han apostat pel 5 de 7, un castell treballat i que encoratja la colla a continuar polint aquesta estructura amb vista a futures fites més ambicioses. La tercera ronda ha estat per al 4 de 7, que també s’ha completat sense dificultats. L’actuació ha finalitzat amb el vano de 5, posant punt final a una jornada marcada per la calor i l’energia positiva de la colla. 

Amb la mirada ja posada en els pròxims objectius, els Nens del Vendrell fan una crida a omplir els assajos d’aquesta setmana, clau per preparar les cites més exigents del calendari. La propera parada serà diumenge 6 de juliol, a les 11.30 h, a la placeta de França (el Vendrell), amb la celebració de la primera Diada de Barris, una nova iniciativa que portarà grans castells a casa nostra. A més dels Nens, hi participaran dues colles de gran nivell: els Capgrossos de Mataró (colla de gamma extra el 2024) i els Castellers de Lleida

Si els assajos responen, els Nens podrien intentar en aquesta cita el 7 de 8, que seria el primer castell de gamma alta de vuit de la temporada

Amb el calendari accelerant cap a Santa Anna, la colla encadena tres actuacions clau per preparar la seva Festa Major: la Diada dels Barris al Vendrell, Cubelles i el Catllar. L’objectiu és ambiciós però clar: tornar a fer història descarregant el primer castell de 9 de la temporada per primera vegada a Santa Anna, en una diada on la colla actua sola

Per assolir aquest repte, els Nens fan una crida directa a tots els membres i simpatitzants: cal intensificar la participació als assajos i sortides. Només amb el compromís col·lectiu podrem fer realitat aquest somni vermell.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió
FREDERIC LLOPART

Sira

  • 23-04-2025


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local