Casal

Vilafranca estrena el nou festival Escena Penedès amb microteatre amateur

El festival, que passa a dir-se Escena Penedès. Punt i seguit, seguirà sent punt de trobada de grups de teatre amateur del Penedès

Vilafranca estrena el nou festival Escena Penedès amb microteatre amateur. EIX

Vilafranca estrena el nou festival Escena Penedès amb microteatre amateur. EIX

Vilafranca del Penedès acull aquest dissabte 18 d’octubre la primera edició del nou festival Escena Penedès, impulsat pel Casal de Vilafranca i la Coordinadora de Grups Amateurs de Teatre de l’Alt Penedès (GATAP). Després de set edicions de l’antic festival de teatre amateur, el nou Escena Penedès. Punt i seguit aposta pel microteatre, amb obres curtes de diferents temàtiques que es representaran simultàniament en diversos espais del Casal Societat La Principal, permetent que el públic es desplaci lliurement entre elles.

Les companyies que actuaran aquest any són CIA Es Grata amb ‘Deesa’ de Jose A. Bielma i el Taller d’Assaig Teatre amb ‘Sainet feminista’ de Valeri Laguna. El festival també acull l’obra guanyadora de l’XI Premi Rosa Florido, que serà ‘Lorca, retrats d’un poeta’ de Noel Jiménez, a càrrec de la CIA El Coverol. La funció es representarà a les 20.30 h al Teatre Casal, després de la presentació oficial del festival a les 20 h.

Com en edicions anteriors, el vi del territori continuarà present al festival amb la col·laboració del celler Torreblanca, que oferirà una copa de vi al públic després de la mostra de microteatre.

Les entrades per al microteatre es poden adquirir a [punt de venda] i per a l’obra del Premi Rosa Florido, a teatrecasal.com, a taquilla una hora abans de la funció o a les oficines del Casal.

Horaris

19.00 h: Mostres de microteatre

20.00 h: Presentació Escena Penedès. Punt i seguit

20.30 h: Obra guanyadora del Premi Rosa Florido

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió
FREDERIC LLOPART

Sira

  • 23-04-2025


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local