El penedesenc Biel Duran protagonitza la comèdia romàntica Kramig a Cal Bolet. Ajuntament de Vilafranca
Redacció |
Vilafranca del Penedès
05-01-2026 18:37
Divendres 9 de gener a les 20 h, l’escenari de Cal Bolet acollirà Kramig, la nova producció de Marta Buchaca protagonitzada pel penedesenc Biel Duran i l’actriu Anna Moliner. L’obra forma part de la temporada d’espectacles de Cal Bolet i l’Auditori de Vilafranca.
Kramig és una comèdia romàntica que narra la història de Laia i Toni, una parella que, tot i semblar incompatible sobre el paper, s’enamora perdudament. Ella és una romàntica empedreïda, impuntual i apassionada pels peluixos de l’Ikea —especialment l’ós panda Kramig—, mentre que ell és pragmàtic, tranquil, organitzat i supersticiós.
L’obra explora els dilemes universals que sorgeixen quan una relació sembla destinada a canviar la vida, especialment quan la parella decideix tenir un fill. Una comèdia que combina humor i emoció i que promet captivar els espectadors.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!







