Col·legi de Periodistes

El món periodístic català diu "prou a les pressions i agressions" als professionals de la informació

El Col·legi de Periodistes impulsa un manifest que demana exercir i preservar un periodisme lliure d'ingerències polítiques, judicials o policials

Foto de família del manifest contra les pressions i agressions als professionals de la informació, el 4 de desembre del 2017. ACN

Foto de família del manifest contra les pressions i agressions als professionals de la informació, el 4 de desembre del 2017. ACN

El món periodístic català ha dit "prou" signant un manifest, impulsat pel Col·legi de Periodistes, contra "les agressions i les pressions" als treballadors dels mitjans de comunicació. En a ...

Hemeroteca. Contingut exclusiu per a subscriptors

Subscriviu-vos i accediu als tots els reportatges setmanals exclusius de l’Eix Diari, a la nostra hemeroteca amb totes les notícies publicades des de 2001 i d'altres serveis com els nostres butlletins electrònics informatius.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!

També pots escollir Eix Diari com a font preferida de Google i no perdre't les nostres notícies



Articles d'opinió
FREDERIC LLOPART

Sira

  • 23-04-2025


Últims llibres recomanats

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local