Pla obert de Carla Conangla, guanyadora 'ex aequo' del 34è Guardó Internacional Pau Casals per a Joves Violoncel·listes. Linus Urpí
Ja ens segueixes? Afegeix Eix Diari com a mitjà preferit a Google i no perdre't les nostres notícies
ACN |
El Vendrell
26-11-2018 21:48
Carla Conangla, de Sant Cugat del Vallès, i Johannes Gray, de Chicago, són els guanyadors ‘ex aequo’ de la 34a edició del Guardó Internacional Pau Casals per a Joves Violoncel•listes 2018, que organi ...
Hemeroteca. Contingut exclusiu per a subscriptors
Subscriviu-vos i accediu als tots els reportatges setmanals exclusius de l’Eix Diari, a la nostra hemeroteca amb totes les notícies publicades des de 2001 i d'altres serveis com els nostres butlletins electrònics informatius.
Més informació
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!També pots escollir Eix Diari com a font preferida de Google i no perdre't les nostres notícies








