Els afectats del càmping Sant Salvador de Coma-ruga alerten del desmantellament de les cases mòbils a partir de dilluns. ACN
ACN |
El Vendrell
13-04-2024 08:35
Els afectats del càmping de Sant Salvador de Coma-ruga alerten que els nous propietaris de l'equipament desmantellaran les cases mòbils a partir de dilluns. Les famílies calculen que el trasllat dels mòduls i el pupil·latge tindria un cost d'entre 5.000 i 8.000 euros, que se sumaria a la inversió feta d'entre 20.000 i 30.000 euros per la compra de les cases, que van fer aconsellats per l'antiga propietat del negoci. En un comunicat, la plataforma d'afectats lamenta que l'empresa Holacamp hagi estipulat un termini de quatre caps de setmana per retirar les cases mòbils, que qualifiquen d'"exigència impossible de satisfer". En aquest context, no descarten noves protestes com la de dissabte passat davant les portes del càmping.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!