Joan Saura i Ignasi Elena inauguren la 15a edició de la Fira de Novembre.FdG/Rita Lamsdorff
VD |
10-11-2005 23:18
Joan Saura va destacar la qualitat de la mostra poc després de la inauguració oficial de la Fira. El conseller d'ICV va remarcar el fet que la Fira de Novembre s'hagi convertit en un referent per als organitzacions d'altres mostres a Catalunya. Saura va reconèixer l'esforç que havia fet la ciutat per tal que en aquests 15 anys la Fira no s'hagués "estancat".
Joan Saura va tallar la cinta a la porta simbòlica del recinte firal, tot just davant de l'Ajuntament de Vilanova, on la directora General de Política de la Petita i Mitjana Empresa, del ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç, Maria Callejón, havia llegit el pregó de la Fira.
Fins diumenge al vespre, el centre de la ciutat acollirà uns 200 expositors dels diferents sectors econòmics, culturals i socials que representen la realitat de Vilanova i la Geltrú i de la comarca del Garraf. Amb els ulls posats al cel, els organitzadors esperen que la pluja no desllueixi la quinzena edició de la Fira de Novembre.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!