VD |
09-01-2006 23:39
Aquesta primera convocatòria, a la qual shi han presentat un total de 13 projectes de nova creació promoguts per dones, sha dotat amb un total de 3 premis que sumen la quantitat de 4.500 euros.
Després de Miralles, la segona classificada ha estat Yolanda Pellicer de la Torre, amb una iniciativa relacionada amb serveis dadministració i de consulting, i el tercer premi ha anat a parar a mans de Cristina Vila Massoni, amb una botiga de moda infantil.
Entre daltres consideracions els organitzadors i el jurat han valorat la viabilitat comercial, tècnica, organitzativa i econòmica de les empreses presentades; la creació de llocs de treball; el grau dinnovació i ladequació a les necessitats del territori, principalment.
A lacte de lliurament dels guardons, que es va celebrar a finals de desembre a la sala dactes de la Biblioteca Manuel de Pedrolo de Ribes, hi van assistir lalcalde de Sant Pere de Ribes, Josep Antoni Blanco; el regidor de Promoció de la Ciutat, Daniel Arqués; a més dels presidents de lADEG i de la Cambra de Comerç del Garraf, Joan Anton Matas i Jordi Gálvez, i la Directora dIniciatives Econòmiques de la Mancomunitat, Anna Mir, que van fer entrega dels premis i diplomes daquest nou certamen empresarial del municipi que sha creat amb lobjectiu de fomentar lautoocupació femenina i la inserció de la dona en el món laboral.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!