VD |
24-07-2006 22:04
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L'alcalde Joan Ignasi i Adolf Montoliu, regidor de Promoció Econòmica de la ciutat, seran els encarregats de representar l'Ajuntament en aquest acte, al qual assistiran també Josep Montilla, ministre dIndústria, Turisme i Comerç; Antoni Castells, conseller dEconomia i Finances de la Generalitat de Catalunya, i els alcaldes dels ajuntaments de la Xarxa de Turisme Industrial.
LAjuntament de Terrassa i el Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya va impulsar la creació de la Xarxa de Municipis del Turisme Industrial i de la Innovació Tecnològica, actualment integrada per 19 ciutats, amb voluntat de consolidar-se i créixer en el territori català i en les seves relacions amb territoris de lestat i dEuropa.
Un dels primers objectius de la Xarxa és la realització dun Pla de Dinamització de Producte Turístic basat en el turisme industrial i la innovació tecnològica, un projecte que ha de contribuir a rellançar el turisme industrial al nostre país i posicionar-lo com un dels eixos bàsics del turisme de qualitat de Catalunya.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!