Comarca

El president Montilla assisteix a la Nit de l'Empresari de l'ADEG

Divendres 20 d'abril, a l'Hotel Melià Sitges, els empresaris i empresàries del Penedès i el Garraf tenen la seva major cita anual

Com en edicions precedents, l'ADEG proposa una primera part del programa com a punt de trobada i relació distesa entre els nombrosos assistents; serà a partir de les vuit del vespre, amb el còctel de benvinguda al jardí de la piscina del Melià Sitges, amb el fons musical dixie de la genial Sitjazz Band.

En el decurs del sopar es lliuraran els ducs d'homenatge a les empreses que enguany cumpleixen un aniversari significatiu. També es farà proclamació i entrega del Premi Caixa Tarragona, tot un clàssic d'aquesta nit.

No serà fins a la sobretaula quan es llegeixi el veredicte del jurat dels Premis ADEG i es procedeixi al lliurament dels guardons en les seves diferentes categories. Enguany s'han presentat vuitanta-set candidatures.

L'ADEG ha volgut obsequiar els assistents amb un fi de festa que ben segur agradarà tothom, amb la cantant Laura Simó que interpretarà temes de Joan Manel Serrat, acompanyada al piano per un il·lustre de la música catalana com és el mestre Francesc Burrull.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local