Comarca

El secretari de Comerç i Turisme assistirà a la Jornada de Turisme Industrial de l'ADEG

Emili Valdero, secretari de Comerç i Turisme de la Generalitat de Catalunya, participarà en la 2a Jornada de Turisme Industrial que s'ha programat per demà, dimarts 5 de juny

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Durant el matí, dos autobusos realitzaran dues rutes simultànies amb parada i visita a determinades empreses, com ara el celler Miguel Torres (Pacs del Penedès) la cartronera Cartensa (Torrelavit), la xocolatera Simón Coll (Sant Sadurní d'Anoia), l'empresa de mobles i decoració Valentí (Sant Pere de Ribes), la líder de la venda per catàleg Venca (Vilanova i la Geltrú) i el celler de Jaume Serra, al Padruell (Vilanova i la Geltrú).

A l'hora de dinar, els dos itineraris i, per tant, els dos grups de "turistes industrials" es trobaran a Sant Miquel d'Olèrdola, a la popular Casa del Conill.

La 2a Jornada de Turisme Industrial compta amb el patrocini de Caixa Catalunya i la col·laboració especial de Correos, amb l'aportació d'obsequis per a tots els assistents.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local