VNG

Una gran batucada, principal novetat de la festa del comerç just

El grup Els Novells de Cubelles van fer sonar els seus tambors pel centre de la ciutat reivindicant la construcció de la pau a través d’un comerç equitatiu

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La plaça de la Vila va ser l’escenari principal de la festa, que coincidia amb la celebració anual del Dia Internacional del Comerç Just. Les diverses entitats organitzadores van oferir a tots els ciutadans una mostra de diferents productes provinents de cooperatives de petits productors o artesans que han rebut un preu just pel seu treball.

L’objectiu del comerç just és aconseguir unes relacions comercials més equitatives entre els països de l’hemisferi Nord i Sud imposant els valors ètics i mediambientals als criteris exclusivament econòmics. Per aquest motiu, assegura un salari digne als productors i la igualtat entre homes i dones, no utilitza mà d’obra infantil, afavoreix la realització de projectes de desenvolupament en benefici de la comunitat productora i respecta el medi ambient.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local