VNG

El ple rebutja les al·legacions a la contractació de l'empresa Sufi

Els treballadors, preocupats pel seu futur laboral amb el canvi d'empresa adjudicatària del servei de neteja viària i recollida de residus

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El ple municipal de dilluns va rebutjar les al·legacions presentades per Fomento de Construcciones y Contratas contra l'adjudicació del servei integral de recollida de residus i neteja viària a Sufi. La filial del grup Sacyr Vallehermoso es farà càrrec de la gestió integral del dos serveis a partir de l'any vinent i durant vuit anys.

Però el proces d'adjudicació no ha agradat massa als grups de l'oposició, les altres empreses que es van presentar al concurs i els treballadors dels dos serveis, que temen que la nova empresa no compleixi amb els acords laborals als que van arribar aquest estiu amb FCC.

Per la seva part, l'alcalde de Vilanova, Joan Ignasi Elena, ha remarcat l’adjudicació de la gestió integrada del servei de neteja viària i recollida de residus a l’empresa Sufi, SA és una decisió molt "important",  ja que “significarà una millora del servei i una renovació de tot el material urbà”. El ple va aprovar definitivament aquesta contractació.

D’altra banda, ahir es van aprovar definitivament les ordenances fiscals per al 2010, mantenint la voluntat de l’equip de govern manifestada en la sessió plenària del 5 d’octubre, de no augmentar els tributs ni preus públics municipals.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local