VD |
19-04-2011 18:13
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La Nit de l'Empresa començarà a les 20h, amb l'aperitiu de benvinguda, al jardí de la piscina del Melià i amb l'ambientació del grup de jazz de saló "Tres de Copes". És l'espai idoni per saludar els coneguts, per a les presentacions i per conèixer d'altres assistents.
A les 21h, al Saló Tramuntana de l'Hotel Melià Sitges, començarà el tradicional sopar i la gala de proclamació dels Premis ADEG 2011, conduïda per Núria Martí.
El conseller d’Empresa i Ocupació, Xavier Mena, serà el primer convidat a l’esdeveniment, amb l’alcalde amfitrió, Jordi Baijet, i el flamant president de Foment del Treball, Joaquim Gay de Montellà, entre d’altres autoritats i representants dels estaments polítics i institucionals del Penedès i el Garraf.
A la sobretaula, atesa la coincidència del Dia Internacional de la Dansa, tindrà lloc l'actuació d'un grup d'alumnes de l'Escola de dansa de Rosa Maria González i Carme Gatell, que presentaran una peça neoclàssica de Romeo i Julieta.
La Nit de l'Empresa 2011 tindrà l'espai habitual per homenatjar aquelles entitats i aquelles empreses associades que celebren un aniversari prou significatiu.
En el decurs de la Nit de l’Empresa coneixerem el veredicte del Jurat dels Premis ADEG 2011; enguany més de 50 empreses han presentat la seva candidatura en les diferents categories. Les guardonades rebran el seu duc, l’escultura corporativa de l'ADEG que és obra de l'artista sitgetà Artur Duch. A més, també es coneixeran els guanyadors dels premis Jove Emprenedor 2011, promogut pel col·lectiu Joves d’Empresa; el Premi Estela Dona Emprenedora, iniciativa promoguda per Dones d’Empresa i patrocinada per l’Hotel Estela de Sitges; el Premi CatalunyaCaixa a la trajectòria empresarial i el Premi Mútua Penedès a la nova iniciativa empresarial.
La Nit de l'Empresa 2011 rep el patrocini de Mútua Penedès i la col·laboració de Remm Guitart
Reserves
Es suggereix que els assistents avancin les vostres reserves el més aviat possible. Ho poden fer per telèfon, al 902 106 700. El preu del tiquet és de 70 € (+ IVA).
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!