La Grossa de Nadal

El tercer premi de la rifa de Nadal, 64084, a Vilafranca

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El tercer premi de la rifa de Nadal, el 64084, ha estat molt repartit arreu de Catalunya i ha caigut a Barcelona, Olot, Vilafranca del Penedès, Rubí, Organyà i l'Hospitalet de Llobregat, tots ells amb una sèrie cadascú. Es tracta de l'últim premi important que restava per sortir, a banda d'un quart premi, i ho ha fet al voltant d'un quart d'una del migdia. També ha estat molt repartit arreu de l'Estat, com per exemple a Màlaga, on s'ha venut més amb 50 sèries, junt amb Sòria; Badajoz, Vigo, Ponferrada (León) i Granada, entre molts altres indrets. Al País Valencià, s'ha repartit a València, Castelló i Alacant. .

A Catalunya, ha tocat una sèrie d'aquest número. En concret, es tracta d'una sèrie que s'ha venut en una administració al carrer Margarita Xirgu; en una administració del carrer Indústria 11; una sèrie al carrer Sant Pere Màrtir i una sèrie a la Rambla de la Marina de l'Hospitalet de Llobregat. A més, s'han venut fraccions en l'administració situada al carrer Major d'Organyà i a la del carrer Badal 161.

En aquest cas, l'Estat també ha guanyat després que ahir es retornessin cinc sèries d'aquest número.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local