scrapbooking

Expectació a Sitges per la Fira Scrap

L' Scrapbooking és la realització de treballs manuals a base de retalls, una tendència a l'alça que creix de manera exponencial. Aquest cap de setmana Sitges ha acollit la primera Fira d'Scrap dedicada en exclusiva a l'scrapbooking de tot Espanya, i que ha generat una enorme expectació. Des del moment de la obertura a l'Escorxador s'ha omplert de públic, en la recerca de les novetats, propostes i objectes.

Botigues del sector, representatives del territori nacional i amb projecció internacional, han participat en la fira d'aquest cap de setmana amb una vintena d'expositors ubicats a l'Edifici de l'Escorxador.

A banda dels expositors, la cita inclou 30 tallers que s'imparteixen tant dissabte com diumenge a l'Edifici Miramar on els assistents poden aprendre noves tècniques d'Scrap i realitzar els seus propis projectes, i també visitar l'exposició 'Diverses maneres de scrapejar un mateix objecte'.

Scrap+ arriba també a Sitges amb to solidari. L'organització ha posat a la venda unes bosses amb material bàsic d'scrapbooking a un preu de 2€ i la recaptació obtinguda es destinarà de manera íntegra a Càritas-Ajuda Fraterna per a la compra d'aliments.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local